Ads 468x60px

Pages

pondelok 23. júna 2014

Prvý natáčací deň - Bratislava


Leto ako na Sicílii a ja bez krému, čapice alebo inej ochrany robím zábery na moste Apollo v Bratislave. Ľudia musia ukazovať prstom prečo tento mladík v tele chlapa v stredných rokoch o 12:00 v najväčšom úpale skladá a rozkladá statív. Hrá sa s filtrami a divoko stláča spúšť fotoaparátu v pravidelných intervaloch. Nie je to veru najlepší čas na robenie záberov, ale chcem naraz toľko stihnúť, že nevydržím do večera čakať. Projekt oficiálne zahájený a ja začínam svoju cestu za timelapsovým filmom s použitím tilt shift efektu. 


Z dnešného dňa ma najviac dostalo UFO. Presnejšie výhľad z nového mostu terasy UFO. Ten kto zamieri do Bratislavy a chce vidieť čo ešte nevidel nech jeho kroky zamieria presne sem. Nerobím žiadnu reklamu reštaurácii aj keď mi dali zadarmo vstup. Naozaj to stojí za to. 

Ďalej nasledoval klasický turistický scenár v podobe návštevy Slavínu, hlavného námestia, areálu Eurovea. Nejaká ta loďka z nového mostu SNP. Zakončil som to vlakovou stanicou a ostatné nebudem prezrádzať.  Bratislava je krásne mesto, ktoré má vždy čo ukázať.

0 comments:

Zverejnenie komentára

 
Blogger Templates