Ads 468x60px

Pages

pondelok 23. júna 2014

Filmárska cesta po stopách krásy slovenských miest

A je to tu. Niečo špeciálne, netradične, nezahraničné. Cestovanie o samote po našom krásnom Slovensku. Vytvoril som projekt “naše krásne malé mestá“, v ktorom zachytím krásu slovenských miest netradičným spôsobom. Dostal som mimoriadnu podporu od svojich kamarátov, známych, rodiny a ja sa môžem vydať za dobrodružstvom po našom najkrajšom Slovensku. Cesta je naplánovaná presne tak, ako ukazuje severná a južná cesta na mape. Začínam hlavný mestom. Obhliadnem si Nitru, Zvolen, moju rodnú Banskú Bystricu. Ďalej sa vydám na dobrodružnú cestu východu. Tam sa oddám krásam európskeho mesta kultúry Košiciam. Navštívim Prešovské koňare a južnú cestu zakončím pod Tatrami v Poprade. Severná cesta začne v Trnave. Zastávku si spravím v meste módy Trenčíne. Posledné dve mestá Žilina a Martin ukážu svoje prednosti na konci filmárskej cesty.

Niečo málo o projekte



Veľa ľudí sa ma pýtalo, prečo robím tento projekt? Čo je účelom projektu? Dá sa takto zarobiť, vrátia sa ti investície dané do projektu atď...? Takýchto otázok som mal naozaj veľa. Ja by som to celé otočil a skôr by som sa opýtal. Prečo nespraviť takýto projekt? Prečo neprecestovať celé Slovensko a vychutnávať si jeho krásu. Navštívil som už toľko európskych miest. Je to trendy, ale čo tak navštíviť 11 slovenských miest za týždeň? Možno to bude väčšie dobrodružstvo ako cesta do Barcelony či Manchestru. Uvidíme. Každopádne je to výzva, spomienky a skúsenosť, pre ktorú sa to celé oplatí robiť.























0 comments:

Zverejnenie komentára

 
Blogger Templates