Ads 468x60px

Pages

utorok 8. júla 2014

Ako som potreboval 10523 fotografií k vytvoreniu projektu



1 projekt
9 filmovacích dní
96 hodín prác na projekte
1651 km cestovania
10523 fotografií

To všetko som potreboval na to aby som dokončil projekt "naše krásne malé mestá", v ktorom som chcel spoznať lepšie Slovensko a zachytiť ho netradičným spôsobom. Prešiel som prvou trasou postupne Bratislavu, Nitru, Zvolen, Banská Bystrica, Košice, Prešov, Poprad. Druhá trasa smerovala z Bratislavy, Trnavu, Trenčín, Žilinu až po Martin. Na svojej ceste som sa dostal na miesta, ktoré navštevujú prevažne turisti. Mestské veže, kostoly, námestia, hrady, zámky či obyčajné lúky, chodníky. Každé mesto mi malo čo ponúknuť. Nebolo však ľahké nájsť miesta odkiaľ by vynikol spôsob, akým som chcel mestá zachytiť. Popasoval som sa s tým a už čoskoro ponúknem videá z mojej cesty.

Pri spoznávaní a natáčaní miest som sa stretol s veľmi príjemnými ľuďmi, ktorí mi pomohli dostať sa na strechy budov, či miestností, kde by som sa len tak nedostal. Niekedy stačí tak málo a ľudia vám pomôžu. Jednoduchý úsmev je niekedy viac ako plná peňaženka peňazí. Do videí, ktoré spracovávam sa všetky zábery nezmestia. Buď z dôvodu zlej kompozície, kvality obrazu alebo sa mi proste nepáčia.Verím, že som svoju úlohu splnil a moje spoznávanie miest nebolo zbytočné. 







0 comments:

Zverejnenie komentára

 
Blogger Templates