Ads 468x60px

Pages

streda 25. júna 2014

Druhý a tretí filmovací deň – NR, BB, ZV




Druhý a tretí deň patril mestám v strede Slovenska. Nitra a jej slávny hrad. Musím sa priznať. Konal som proti pravidlám, ale nevedomky. Nazrel som do katedrály vedľa hradu. Žiadny oznam, proste nič. Tak si idem ďalej schodiskom. Ciel bol jasný. Vystúpiť po schodoch čo najvyššie a spraviť krásne zábery mesta. No schody skončili a žiadny nadpis, žiadna ceduľka. Tak som neváhal a idem dnu. Mal som síce pocit, že tu asi turisti nemajú čo hľadať ale tak už keď som tu... Po chvíľke sa ocitnem v nejakej predsieni. Zrazu vidím obývaciu izbu a mne to svitlo. Veď ja som asi u nejakého farára a možno aj biskupa a ak rýchlo neujdem, bude zle. Naštastie som bol buď veľmi rýchly alebo farár veľmi pomalý. Nič sa teda nestalo a ja som šiel ďalej. Už len jedna nepríjemná vec sa mi stala, ale je to tak normálna vec v súčasnosti, že to ani nemusím nejak špeciálne opisovať. SBSkár si ventiloval stres z práce na mne, keď som sa pokúšal spraviť zábery z 3 poschodia nákupného centra Mlyny a vyhodil ma bez záberov. 

O to viac som sa potom snažil vo Zvolene. Kde som po dlhšej dobe navštívil Zvolenský zámok. Veľmi sa mi páčilo aj námestie. V tomto meste som prežil študenské časy takže na toto mesto nedám dopustiť. 


Bystrica klasika. Krásna ako vždy. Okorenil som to zábermi z Beniczkého domu, kde som využil malú prestávku na svadbe a fotografoval. Asi najväčšie prekvapenie bolo keď som využil futbalové kontakty a dostal sa do izby hotelu LUX na 13 poschodí a spravil tiež pár originálnych záberov. Chcelo to ešte kalváriu a nejaký záber z Urpínu ale žiaľ tam som sa nedostal.

Ďalší plán je výlet na ďaleký východ. O tom viac nabudúce.


0 comments:

Zverejnenie komentára

 
Blogger Templates