Ads 468x60px

Pages

štvrtok 16. januára 2014

Úvod

Začínam písať


Rozhodol som sa uverejniť svoj vlastný nefalšovaný osobný blog o mojom cestovaní. Mám rád cestovanie a za svoj život som precestoval niekoľko krajín. Cestovanie mi vždy prinesie množstvo zážitkov. Dobije ma pozitívnou energiou, ktorú využívam počas zvyšných necestovateľských dní. V minulosti som cestoval vždy s niekým. Cestovanie v dvojici, trojici či v spolku priateľov je veľmi zábavne a príjemné. Človek sa má na ceste s kým poradiť, spoločne riešiť rôzne situácie, má s kým tráviť čas a celé je to jednoduchšie. Ja som ale celý život túžil vyskúšať cestovanie osamote. Vydať sa do sveta na vlastnú päsť. Mať svoje vlastné plány, nerobiť kompromisy, nikam sa neponáhľať. Vstávať kedykoľvek si zmyslí, jesť hocičo a hocikde. Riešiť cestovateľské problémy po svojom. Byť jednoducho stopercentne slobodný v každom okamihu cestovania. Dlho som o tom len sníval, rozprával, písal ale až teraz sa mi táto túžba podarila realizovať. 

Na svojich cestách sa neženiem za pamiatkami. Nesnažím sa navštíviť čo najviac miest. Kúpiť čo najviac cestovateľských magnetiek. Mojim cieľom je vidieť život iných ľudí, prechádzať sa po ich chodníkoch, vidieť iné kultúry, prírodu, prostredie. Na svojich cestách chcem preveriť svoje schopnosti. Naučiť sa nové veci. Vyskúšať jedlá a nápoje, ktoré som nikdy predtým neskúsil. Necestovať podľa bedekeru, cestovateľských príručiek ale sám si vytvárať svoju vlastnú cestu. 

Chcem aby moje cestovanie bol jeden dobrodružný príbeh. Na svojom blogu budem postupne písať príbehy, zážitky, ktoré sa mi pri mojom cestovaní pritrafili. Budem sa snažiť zdokumentovať čo sa mne osobne páčilo, na čo som si našiel čas. Čo sa mi zdalo podstatné a čo mi robilo najvačšiu radosť. Pri písaní blogu budem používať videá z mojej kamery, fotografie z fotoaparátu a niekedy si pomôžem na veci, ktoré sám nezachytím s vymoženostami modernej doby ako je google, pinterest či uniteus.




0 comments:

Zverejnenie komentára

 
Blogger Templates